Головна новина Компанії

Найефективніша інвестиція – інвестиція у зміст (Місія Компанії)

В період первісного нагромадження капіталу в нашій країні в “лихі 90-ті” бізнес сприймався як мистецтво робити гроші будь-яким способом і будь-якими засобами, що і було головною Місією бізнесу і ніхто не переймався стратегічними цілями. Місію “для краси” могли собі дозволити великі Компанії, банки, які почали з’являтись на початку 2000-х, і це сприймалось як данина моді, спроба навести “марафет” Компанії.

Якщо говорити про сьогоднішній день, то ті Компанії, які пережили складні 90-ті та довели власну стійкість та життєздатність, не можуть прожити без Місії та розуміння того, для чого вони створені та працюють. Все дуже просто, бізнес, який сьогодні думає тільки про гроші, ніколи не стане крупним. Так, наприклад, якщо у Вас є кіоск швидкого харчування, Вам не потрібна Місія – можна не перейматись за Ваших 10 маржинальних відсотків. А якщо Ви задумаєтесь, що Вам потрібен не один кіоск швидкого харчування, а 10-15, і не тільки в столиці, але й в інших міста країни, тоді Вам прийдеться мати справу з суспільством в найширшому змісті цього слова. Вам необхідно буде зрозуміти -  для чого Ви це робите? Вам необхідно буде зрозуміти - як Ви будете пояснювати суспільству Вашу корисність, як Ви будете вести діалог з владою? Сьогодні навіть молоді Компанії, які складаються з 3 людей, з самого початку вже починають формулювати Місію, бо це нематеріальний стимул і для роботи працівників,  і для фокусування уваги клієнтів.

Місія – це самоідентифікація Компанії, розуміння цілей бізнесу, змісту діяльності, яку вона транслює суспільству, з допомогою якого вона налагоджує гармонічні відносини з працівниками, владою та  іншими інститутами, з якими вона хоче мати справу.

Місія – основа Компанії, основа бренду Компанії. З Місії виходять ті смисли, які Компанія починає просувати на цільові аудиторії.

Місія – діяльність Компанії, яка потрібна суспільству. При формуванні Місії велика увага приділяється соціальній відповідальності Компанії. Соціальна відповідальність бізнесу – це не відкуп суспільству. Соціальна відповідальність – це одна із складових бізнесу. Середовище, в якому Компанія здійснює власну діяльність.

“Приховане” природнє бажання Компанії отримати прибуток відображається в Місії шляхом декларування підвищення її ефективної діяльності.

Підрозділ Компанії, який декларуватиме Місію Компанії, має користуватись чесністю та максимальною відкритістю, які не суперечать здоровому глузду, і в жодному разі не має застосовувати елементи піару.

Місія – зміст діяльності Компанії. Найефективніша інвестиція –  інвестиція у зміст, тобто у Місію Компанії. ціль бізнес бачення цілі стратегія

Найефективніше інвестуйте з InBridge Consulting.

Додаток. Порядок надання послуги: обрання Компанії Місії